Hello Bitches!

Sitter på jobbet och knaprar på en mango. Lunch.
Är bitter, vill vara ute i solen :D  Proppmätt efter hemmagjord spagetti och köttfärssås, och trött efter att inte ha somnat förens 05 i morse.

Bestämde mig igår för att jag inte ska med på någon utgång denna helgen, utan bara vara hemma och ha det skönt. Jobbar bara hela tiden ändå.. igår jobbade jag till 20, sen åkte jag hem och gjorde ost- och skinkpaj, och la mig på sängen och läste vidare i 3:e Stig Larsson-boken...   kan vara den bästa bokserien jag läst. Synd att det inte finns fler böcker.. får börja läsa saktare så att den inte tar slut så snabbt. ;-)
Fastnade iallafall totalt i boken och släckte strax före fem. Lite småtrött när klockan ringde, och borstade tänderna sovandes. Bara en riktigt kall dusch hjälper en då, och jag tycker INTE om kalla duschar...

Ikväll funderar jag på om jag ska åka ut till familjen i stugan, bada, grilla och få lite kvällssol... men jag vet inte, jobbar ju imorgon.
 Men nästa vecka är jag ledig mån fre lör sön... fatta vad skönt!  =) Hoppas solen finns kvar då.

Nej, jag skriver nog lite mer ikväll om hur veckan varit (MKT SKÖN).. och en bild eller två.

Take care!


Ann-Sofie - "kommer inte att älska dig för resten av livet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0