Våldtäktsman på sommarlov

Igår var jag ute och sprang halvmilen på skutberget, för andra gången inom loppet av 4 dagar. Imponerad av mig själv..

Sista veckan nu sen semester igen!

Helgen bestod av ledig fre lör sön. Torsdag var jag och Lina ute och gick i 3 timmar (!) fast då inräknat att vi köpte mat och satt ue och käkade, fast inte sååå länge.  =)
Fredag grejade jag och fixade en herrans massa, käkade lunch på Blå med M och sen på kvällen åkte jag Martina och Gustav hem till Emma på lite tjejmys. Det blev sent.. massor att prata om och mysigt i ljusskenet på altanen.

Lördag tillbringades en liten stund på Skutberget i solen med Lina.. en lite obehaglig incident utspelades när en till synes normal man i 50-års åldern först ropade till oss "-Jäklar vilken fräsch röv" eller nått i den stilen.. och sen sakta gick förbi vår filt med kommentaren som upprepades ett flertal gånger, " Ni skulle allt behöva lite ***!"
Det tragiska är att han hade en annan man (som verkade vara hans bror) med sig och dennes två barn. Man nr 2 sa inget och verkade knappt bry sig. Helt obegripligt.
Och med sveriges rättssystem så är det säkert en våldtäktsman på sommarlov?
Tragiskt...

Efter en stund i solen började det bli molnigt och småkyligt så vi for hemmåt för dusch och uppfräschning och sedan cyklade vi till Per där det var fest.. vi hade supermysigt, var ca 10 pers som lyssnade på bra musik, käkade pizza och drack gott...  gick sen vidare till J där mina grabbar från jobbet höll till blev kvar där resten av kvällen, och Lina hängde med grabbarna till BMB.
Tanken var ju BMB för mig också men saker och ting kan tydligen ändras under kvällens gång?!  *gapskratt*
Lev livet Ångra inget.

Söndagen bjöd på en skön cykeltur, familjeumgänge med middag och långpromenad. Alldeles lagomt!  =)

Har verkligen ingen ambition att göra det här inlägget roligare än så, så här komemr lite kompensation;



Vad är en man i saltsyra? 

 
Ett löst problem 



Vad säger en man som sitter i vatten till midjan?

Det här övergår mitt förstånd



När är en man värd 10 kr?

När han hämtar kundvagnen



Vad är skillnaden mellan en man och yoghurt? 
 
I yoghurt finns det kultur 
 


Vad kallas en man som mist 90% av sin intellligens?

Änkling





Ann-Sofie - över och ut
 


Kommentarer
Postat av: Annsofi

Kompensationen var ord hämtade direkt från verkligheten!!

2008-07-15 @ 22:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0