Jordgubbar och grädde hos mamma och papp

MMS

Jordgubbar och grädde hos mamma och pappa.. Innan dess tacos. Gud så gott! Jag har dock alltid hävdat att med lägre pris kommer lägre kvalitét.. Vi gick in på närmaste mataffär vilket råkade vara PeKås, och köpte Santa Marias Chili&Jalapenjo tortillabröd. När jag la den första på tallriken hemma vid matbordet tyckte jag att den luktade konstigt. Inte äckligt, bara annorlunda. Tittade på förpackningen - Bäst Före: 26 12 2007. Mysigt... Var och tittade på lägenhet igår.. Lite för dyr egentligen men samtidigt får jag nya tapeter i alla rum. En 2:a på Sixbacken med gigantisk inglasad balkong, perfekt bil och cykelavstånd till jobbet och bra bussförbindelser för de där speciella söndagmorgnarna när man inte är körduglig.. Ja. Jag vet inte?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 23:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0