Ligga sked

Just nu sitter jag och käkar frukost och försöker känna efter hur bakfull jag är.. det konstiga är att jag inte känner mig det minsta efter i schemat just nu..   =)     Någon som däremot verkar vara det (eller iaf är väldigt trött) ligger och snoozar inne i min säng. Vi har legat sked halva natten. *typ iaf*
Det konstiga är att trots att man inte setts på ett halvår ändå kan gå ut och festa och ha roligt ihop, prata om allt och hoppa i säng tillsammans.

Jag pratar förstås om................... Emma.

(haha ja vad trodde du? Inte lägger jag ut detaljer om mitt love life här inte)

Hon kom hem från the US of A i måndags och på tisdagskvällen var hon här.. det blev kramkalas som höll på att låsa oss ute, en väldigt massa pratandes om allt mellan himmel och jord, chirre & dirre (mitt nya hatkärlek-utttryck för chips o dipp) och cola i soffan framför två avsnitt av SATC.  Så jäkla gött att ha dig hemma gumman!   =D

Igår åkte vi till stallet och red ut en sväng i skogen och bara hade det skönt... sen efter att Maud hade släpt gisslan (våra väskor med bilnycklar) så kunde vi åka hemmåt... ;-p
Jag åkte en snabbis till Bergvik... systemet samt ICA och sen hem igen och bakade kladdkaka till kvällens aktiviteter!
Emma kom hit och lämnade sina saker och sen "skjutsade" söta Anki oss hem till Cissi, där Jag, Em och Maud blev bjudna på både goda drinkar och supergod grillmat!
När det gungade som bäst (iaf för mig och Maud som satt i hamocken) begav vi oss in till stan (TACK Sara för skjutsen!) och mot Plaza.
Vi gjorde flera upptäckter längs med vägen, bl. a att Cissis cykel ( Säg det snabbt sju gånger i rad: Cykla Cissis cyckel, Cykla Cissis cyckel, Cyckla Cissis....osv) var borta. Väck. Gone.  Hon hade kört in den tidigare för att kunna ta sig hem smidigt på natten, och då är det nån intelligensbefriad stackars idiot som snor den....   *?*    Herregud. Köp din egen cykel. Och stjäla den mitt på dagen dessutom.
Jag träffade Robin och Marcus som trollade fram 4 st magic cards till Plazapremiären (tänk så lämpligt). Ingen kö och vi behövde inte betala. Då kan det vara ok m sommarplaza, faktiskt.
Väl inne var det inte allt för trångt men det ändrade sig naturligtvis snabbt!   =)
Vi hade iaf kul...efter några drinkar och lite tequila (shit va äckligt det är eg!). Skakade rumpan en del och sen, rutinerade som vi är *host* så gick vi till garderoben i god tid... jag och Emma var först ut och satt med några okända dalslänningar och snackade tills Maud & Cissi kom.. det blev nattamat och en massa prat med folk innan vi tog en taxi hem till mig. Typiskt att taxichaffisens kortläsare krånglade så att inget av alla de kort jag o emma hade fungerade. Vi tyckte inte att det var vårt fel att hans läsare inte var som den skulle, men vi fick inget gratisåk för det... *haha*

Bilder kommer.....

Nu ska jag betala räkningar och sen köra upp E ur sängen. Om det går vill säga.
Blev väckt av Maud som lät äckligt hurtig när hon ringde och tyckte att det var dags att gå upp...  ;-/
Idag blir det skräpmat och ridning (utan inbördes ordning).


Ann-Sofie - rostar bröd



Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för igår och för den supersmarriga kladdkakan =) Den va minst lika god idag kan jag lova!!! Jag va väldigt glad i morse att jag INTE hängde med i Tequila racet igår, haha...Kram, kram

2008-06-26 @ 21:15:34
Postat av: Emma

Ha ha ha ha ha!!!



löv ju



pöss

2008-06-26 @ 22:29:12
URL: http://openyoureyes.blogg.se/
Postat av: ASC

Cissi vi tänkte ju komma och våldgästa efter att du åkt hem, bara för godispåsen och kladdkakan ;-D

Haha hoppas du inte mådde för kasst.... det blir bättre nästa gånga =p kram



Emma Du vet ju vad du räddar mig från att göra när du sover här hahaha! Hörs snart... Puss

2008-06-27 @ 11:33:41
Postat av: Cissi

Mådde kasst?! Näää, inte det minsta...det hade jag däremot garanterat gjort om jag druckit tequila ; )Ses på onsdag va?! Kram

2008-06-29 @ 20:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0