Semester! Första semesterdagen- och spör

MMS

Semester! Första semesterdagen- och spöregn. Men ändå så är det helt fantastiskt att vara ledig! Har ändå bara tagit två veckor, så de andra v kommer det ju vara fantastiskt väder. Right gud? Helgen har gått snabbt och varit full av jobb.. Men kvällstid däremot! Då ni! =D I Fredags var jag stendöd när jag kom hem fr jobbet.. (Jobbade till 20) det blev en stund i soffan framför en film med lite god mat, och sen rakt i säng! Lördag var det girls night hos Maud (mer om detta i nästa inlägg) och söndag var det mys hos Sofia. :-) Bilden är från när jag, Lina & Sofia var ute på promenad i kvällssolen. För tillfället är jag i Norge och har varit flytthjälp åt min ena lillebror.. Han ska jobba som säkerhetsvakt på Gardemon. Jaja, snart hemma i SWE igen!


Kommentarer
Postat av: Fia

Oj...vilken härlig bild det blev :) Såg inte så mycket ut i mobilen. Tack för en underbar helg! Vill vi se mer av i sommar ;) Kram

2008-06-17 @ 22:42:43
URL: http://nofia.blogg.se/
Postat av: First Class Flurry

Thanks for the info!

2010-01-14 @ 10:05:02
URL: http://first-class-flurry.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0