Pettitesser!

Har inte alls hunnit med så mycket som jag hade velat idag, men jag är glad för det. Har börjat med min nya livsfilosofi --> ska inte ödsla energi på pettitesser och måsten.

Var på IKEA med pappsen... köpe två sängar som han och mamma ska ha ute i stugan, och sen käkade vi lunch, väldigt trevligt..
Hann med att fixa lite här hemma och uträtta lite ärenden i min stygga lånebil innan det var dags att åka till stallet och förbereda morgondagens tävling.. tyvärr gjorde dock vissa omständigheter att jag blev allt för sen och inte var där förens 18. *skäms lite*     Sorry Cissi!

Hann iaf iväg till systemet innan de stängde! Därefter ut med mor, far och bror till stugan med sängarna. Mysigt att komma ut en sväng dit, se solnedgången över sjön och bara andas n "på landet"-luften.

Jag och brorsan tog ena bilen och åkte före hem, han hade nyss kommit hem från norge, och jag ville hem och packa så vi gjorde en tidig reträt och svände förbi en pizzeria och inhandlade sallad på hemvägen (ja faktiskt, ingen pizza).

Just nu håller jag på och bränner extremt blandade skivor... allt från mustasch, volbeat, maiden, in flames osv till santana, no soubt, bruce springsteen, eric clapton, kanye west och mark knopfler... huvudsaken är att det är bara bra låtar!

Fredagen skulle egentligen ha avslutats med grillfest med gänget i L:s stuga men jag stod över det, eftersom helgen är körig som det är... måste (förlåt, borde) sova lite också (hur bra det nu verkar gå)...

Se här da:   

   Lånebeetlen (visst är den slående utseende handikappad???)

  Egenhändigt tillverkad födelsedagstårta! *kan själv*

  Utsikt från vår stuga

  Så mysigt att sitta och titta på solnedgången och äta kvällsmat på altanen.. *längtar*


Nu måste jag packa, har inte hunnit det än, ska vara i stallet 06, och sen hinna hem och duscha och byta om, sen hämta Sofia vid 10. *torkar redan svettenn ur pannan*

Sov gott godingar!! (Har bränt 6 skivor nu, borde räcka?)


Ann-Sofie - för dagen ganska schitzofren


Kommentarer
Postat av: Lajna

Det e bra!:P Du vet våra olika " smakar" ;P åå, jag e tok laddad.. en bra känsla i dag asså.. dax att packa och fixa bryna.. hiii pöss

2008-05-10 @ 08:49:57
Postat av: Ann-Sofie

Ja det blev ju en salig blandning av musik... haha.. saknar giraffen ja ;-)

2008-05-14 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0